ABD'den İran'a medya darbesi! El konuldu...

ABD'nin, İran devlet televizyonuna ait Arapça ve İngilizce yayın yapan bazı internet sitelerine el koyduğu iddia edildi.

Dünya 22.06.2021 - 22:06 22.06.2021 - 22:06 Bülent Deniz

İran'ın yarı resmi Fars Haber Ajansı'nda yayımlanan haberde, devlet televizyonuna ait İngilizce yayın yapan "Press TV" ve Arapça yayın yapan "Al Alam" ile Yemen'deki Husilere ait "Al Mesira" kanallarının internet sitelerinin domainlerine ABD tarafından el konulduğu ileri sürüldü.

Söz konusu sitelerin girişinde ABD Federal Soruşturma Bürosu (FBI) ile ABD Ticaret Bakanlığı Endüstri ve Güvenlik Bürosunun logoları yer alıyor ve nükleer, biyolojik ve teknolojik kaçakçılıkla ilgili yasaların kendilerine "el koyma" hakkını verdiği savunuluyor.

Yorumlar
Adil Öksüz, Erdoğan'a yapılması planlanan suikast girişimini Gülen'e onaylatmış
47 yıl sonra ilk cuma namazı! Kapalı Maraş'ta tarihi anlar...
Gün oldu devran döndü! Mustafa Özer'den Ruşen Çakır'a gönderme...
Casus yazılım skandalı büyüyor! Macron cep telefonunu değiştirdi...
Taliban: Türkiye'nin Afganistan'a girmesine izin vermeyeceğiz
Fahrettin Altun açıkladı: HaberTürk'ü kınıyoruz!
CIA raporundaki şok 'Erbakan' detayı! En büyük problem teşkil eden kişi...
Amerikan Vakfı'nın fonladığı medya kuruluşlarının aldığı rakamlar ortaya çıktı
Türkiye'nin Kıbrıs için sunduğu iki devletli çözüm önerisini ABD reddetti
Düğündeki yanar dönerli sema gösterisi tepki çekti
Namaz Vakitleri
İmsak --:--
Güneş --:--
Öğle --:--
İkindi --:--
Akşam --:--
Yatsı --:--
Anket Tümü

Aşı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ankete Katıl

Gelişmelerden Haberdar Olun

@