banner29

'TV'sini “bir kısım medya'ya“ sattı' iddiaları yalan çıktı

Milli Görüş Hareketi'nin lideri Necmettin Erbakan'ın kontrolünde olduğu TV5'in Doğan Gurubu'na satıldığı iddia edilmiş ve daha sonra söz konusu iddialar yalanlanmıştı. Bu iddialar üzerine internette dolaşan eleştiri dolu yazı da yalanlanmış oldu.

Gündem 23.08.2008, 20:58 13.01.2020, 15:36
'TV'sini “bir kısım medya'ya“ sattı' iddiaları yalan çıktı

İşte TV5 hakkında ortaya atılan iddia içerikli haber:

Erbakan yıllar boyu "Siyonist, bir kısım medya" diye diye bir hal olmuştu.
Ama paranın yüzü tatlıymış.
Erbakan televizyonunu Aydın Doğan'a sattı.
Bir ksım medyanın şahına!

Refah-Yolu bitiren medya linCinin başlatıldığı TV'lerin sahibine!
Erbakan'ın kontrolünde Milli Görüş çizgisinde yayın yapan TV5 ulusal kanalı, 3 aylık pazarlık ve onay sürecinin ardından doğan gurubunun oldu..

12 milyon dolara alındı..

Aylardır maaş bile ödenmeyen TV5 kanalı yapılan pazarlıklar sonucunda Doğan Gurubuna 12 milyon dolara satıldı. Satışı RTÜK hemen onayladı. Ama Rekabet Kurulu 20-25 günde verebileceği kararı 2.5 ay bekletti.

Böylece Milli Görüş'ün bir televizyon macerası daha bitmiş oldu.

MİLLİ GÖRÜŞÇÜLER YALANLADI

Milli Görüş çizgisinde yayın yapan Haber5'ten yapılan açıklamaya göre, kanalın değil sadece karasal yayın haklarının satıldığı, izleyicilerin uydu üzerinden TV5 üzerinden seyredilebileceği vurgulandı.

Yorumlar (0)
Günün Anketi Tümü
Aşı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Aşı hakkında ne düşünüyorsunuz?