Süper Lig'de kötü günler geçiren Sivasspor'da teknik direktör Ömer Erdoğan'la yollar ayrıldı.

Sivasspor'dan konu ile ilgili yapılan açıklamada, "Kulübümüz, Teknik Direktörümüz Ömer Erdoğan ile yapılan karşılıklı görüşmeler sonucunda yollarını ayırma kararı almıştır. Ömer Erdoğan'a bugüne kadar kulübümüze verdiği hizmetler için teşekkür ediyor, kariyerinin bundan sonraki döneminde başarılar diliyoruz." ifadelerini kullandı.